• Fantasy - Everybody Has One..

    Filmowa środa


    Jako że właśnie dzisiaj jest mój ulubiony film,postanowiłam że go obejrzę,a tuż po nim zaczaję się na jakiś horror;> Moim filmem który i wam polecam,nawet jeśli już znacie(obsada bomba) jest...


    Bardzo lubię,wręcz nie mogłam się doczekać jego w tv,bo filmy na lapku nijak mi odpowiadają.Nie mniej jednak i tak mnie to czeka-ale najpierw analiza wszelakich nowości i wybór;P Może coś polecicie?Cierpię na bezsenność,więc przy da się coś na nockę:)

    xoxoTwistFantasy



    11 komentarzy:

    1. Hah :D Oglądałam i mi się bardzo podobał :)

      OdpowiedzUsuń
    2. oglądałam milion razy, obejrzę milion pierwszy, właśnie czekam... :)

      OdpowiedzUsuń
    3. Kocham ten film, specjalnie kupiłam na dvd żebym zawsze mogła do niego wracać. Rewelacyjna rola Meryl Streep :)

      OdpowiedzUsuń
    4. 3 minuty... Kiepszczaki się kończą, milion reklam i "Diabeł" ;D

      OdpowiedzUsuń
    5. ogladam milion pińcet sto dziwińcet ;D

      OdpowiedzUsuń
    6. powiem szczerze, że jeszcze nigdy nie widziałam tego filmu. Byc może wreszcie to zrobię. Czytam już kolejne polecenie ;))

      ps.: dziękuję za poradę ;))

      OdpowiedzUsuń
    7. Sympatyczne patrzydło - ja ostatnio obrabiam Dextera:D szósty sezon już hehe

      OdpowiedzUsuń
    8. Za horrory ja podziękuję ;) W życiu mam czasem sceny z horroru, więcej wrażeń mi nie potrzeba, teraz przerzucam się na smętne komedie, działają na mnie jak kołysanka :D

      OdpowiedzUsuń
    9. tak ! uwielbiam tak samo jak wyznania zakupoholiczki :)

      OdpowiedzUsuń

     

    POPULAR

    Powered By Blogger

    SEARCH THE BLOG

    Wikipedia

    Wyniki wyszukiwania

    FACEBOOK

    ARCHIVES

    Follow

    Translate

    Polecany post

    HR czyli zasoby ludzkie oraz rekrutacja do pracy - słówka #japan

    Niedziela może nie rozpieszcza nas pogodą - wszędzie deszcze. Aby odgonić nieco szarugę za oknem, polecam gorącą herbatę oraz ten wpis.  ...

    About Me

    zBLOGowani.pl