• Fantasy - Everybody Has One..

    No i mamy listopad....


    Dziś był świetny dzień,wszystko poszło po mojej myśli i cała atmosfera rodzinna była niezwykle przyjemna.Od samiuśkiego rana zajmowałam się moją chrześnicą oraz jej maleńką siostrzyczką pomagając ciotce trochę odpocząć od wszelakich codziennych zajęć.Co prawda przez to nie byłam na cmentarzach,aby celebrować ten dzień,lecz i tak było miło i niczego nie żałuję.Nie wyspałam się-mój kot to uparte zwierzę i lubi zakłócać ciszę nocną,stąd też podkrążone oczy.Uśmiech na buzi nie znika i to się liczy.A co jest najlepsze?Że mamy cudowny listopad,który uwielbiam bo najbardziej mi się kojarzy z jesienią oraz....moimi urodzinami.Tak,starość nie radość,żyć trzeba dalej;P Miałam zrobić dziś inny post,lecz zmęczenie pozwala mi tylko na owy spontan.Jedyna rzecz która dziś mi nie pasowała to deszcz i ten cholerny mróz odbijający się na wszystkich.Dobrze,że jest coś takiego jak herbata,inaczej bym chyba wykitowała;P Za co jeszcze lubię listopad?Mianowicie za Andrzejki-ulubiony dzień za czasów dzieciństwa.Możliwe że trochę zmienię swój plan na ten dzień i będzie niestandardowy;> Przydałby mi się teraz jakiś dobry film,lecz przy mojej zepsutej ładowarce do laptopa to chyba mogę sobie pomarzyć;/ Dobra,dość wypocin,bo zanudzam;P Czas coś przekąsić i jakoś ogarnąć zmęczenie;*

                                                                    xoxoTwistFantasy

    9 komentarzy:

    1. u mnie ten dzien wyglądał jak każdy z racji że nie miałam możliwości wybrać sie na groby :( ja jesieni nie lubię, ja chcę wiosnę...... :)

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. dla mnie wiosna nieznacznie różni się od jesieni,uroku brak;P

        Usuń
    2. Ten dzień każdego roku jest magiczny!

      OdpowiedzUsuń
    3. coś szara ta jesień, ja wolę tą bardziej słoneczną i kolorową :)

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. też lubię,lecz deszcze i mróz mi nie straszny o ile jest przeplatany ze słoneczkiem i kolorem:) śnieg to już przesada;p

        Usuń
    4. Wypoczywaj :) Należy Ci się :)

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. wczoraj padłam,dziś powstałam i nie wiem co dalej;D

        Usuń
    5. Maluszki potrafią wykończyć człowieka, ale ile radości w zamian dają <3

      Kochana, masz rację listopad to, pełen magii miesiąc, piękny jak każdy inny :*

      OdpowiedzUsuń

     

    POPULAR

    Powered By Blogger

    SEARCH THE BLOG

    Wikipedia

    Wyniki wyszukiwania

    FACEBOOK

    ARCHIVES

    Follow

    Translate

    Polecany post

    HR czyli zasoby ludzkie oraz rekrutacja do pracy - słówka #japan

    Niedziela może nie rozpieszcza nas pogodą - wszędzie deszcze. Aby odgonić nieco szarugę za oknem, polecam gorącą herbatę oraz ten wpis.  ...

    About Me

    zBLOGowani.pl