• Fantasy - Everybody Has One..

    Potrójne cienie Max Factor


    Kocham wszystko co tętni kolorem-a co do cieni?Wielbię je!W moich progach już jakiś czas temu zawitał Max Factor z którym się polubiłam,może pokochałam?Cienie zapakowane są w małym opakowaniu,które jest estetyczne,chociaż u mnie się pobrudziło,ale to nie jest istotne.Ważne że jest trwałe,nie pękło mi,ani też upadkiem nie zdeformowało cieni wewnątrz.Klapka szczelnie zamyka całość,dając poczucie komfortu,że nic,nawet w torebce,nie zostanie rozwalone przez przypadek.


    Cienie się nie kruszą,nie rolują,nie znikają z powieki.Ich pigmentacja jest średnia,lecz przy większej ilości możemy uzyskać pożądany efekt.Mają przyjemna konsystencje,niby jak każdy cień,lecz nie otrzepują się jak tzw tanioszki.Kolorystyka w sam raz na jesień-spodoba się wielu dziewczynom.Posiadają w sobie niewielkie drobinki,które są widoczne dopiero w słońcu,bądź jak na zdjęciu-przy lampie.


    Plusy:
    -kolorystyka,każdy znajdzie coś dla siebie
    -trwałość
    -dobre rozprowadzenie
    -dobre napigmentowanie
    -brak ścierania,rolowania się oraz zanika z powiek
    -opakowanie-estetyczne i dobrze wykonane
    -cena
    -wydajność

    Minusy:
    -dostępność-ja nie mogłam ich znaleźć
    -naklejka,którą mam pobrudzona z nazwą-psuje cały wizerunek a jedyne jak się jej pozbyć,to niestety uciąć.

    Zarówno będą dobre na dzienny makijaż jak i wieczorowy-uniwersalne:) Jestem ich zwolenniczką,co można zobaczyć-wykańczam środkowy zielony;P

    xoxoTwistFantasy






    11 komentarzy:

    1. nie używałam ich, ale chyba wypróbuję ;D

      OdpowiedzUsuń
    2. Ja jednak zostanę wierna Sleek ;)

      OdpowiedzUsuń
    3. Kolejny produkt z którym jeszcze nigdy nie miałam do czynienia, a bardzo bym chciała:)
      Podoba mi się kolorystyka tych cieni, jest w takim jesiennym kolorze, można się nią nieźle pobawić.

      OdpowiedzUsuń
    4. Nie próbowałam tych cieni, ale kuszą, oj kuszą :)

      OdpowiedzUsuń
    5. kolory zupełnie nie w moim guście;(

      OdpowiedzUsuń
    6. A mi kolorki bardzo się podobają :) super blog, będę zaglądała częściej :)

      OdpowiedzUsuń

     

    POPULAR

    Powered By Blogger

    SEARCH THE BLOG

    Wikipedia

    Wyniki wyszukiwania

    FACEBOOK

    ARCHIVES

    Follow

    Translate

    Polecany post

    HR czyli zasoby ludzkie oraz rekrutacja do pracy - słówka #japan

    Niedziela może nie rozpieszcza nas pogodą - wszędzie deszcze. Aby odgonić nieco szarugę za oknem, polecam gorącą herbatę oraz ten wpis.  ...

    About Me

    zBLOGowani.pl