• Fantasy - Everybody Has One..

    Przesyłka pomaderyjna;P


    Portal pomaderia guzdrał się z wysłaniem dla mnie koszulki już w hoho czasu,ale dobra,nieważne.W końcu ją mam i już niedługo zobaczę jak sprawuję się w akcji.Dostałam również piękny lakier Simply Beauty metaliczny 702-jest super!Nie obyłoby się także bez zawieszki,którą notorycznie gubię.Statystycznie powinnam mieć ich około 5,a póki co mam tylko tą;P
    Mam wam tyle kolorów lakierków do pokazania,a nie robię tego dlatego,że mi się ciągle łamią pazury;/ Co uznam,że wyglądają dobrze i warto by było coś na nie nałożyć,pech chce by się zadzierały,pękały;/ Póki co są w dobrym stanie,więc postaram się na dniach je pokazać:)

    xoxoTwistFantasy



    10 komentarzy:

    1. zazdroszcze bo ja do dzisiaj nie dostałam jeszcze za akcje promującą dziubki... ;/

      OdpowiedzUsuń
    2. Na miniaturce ta koszulka wygląda jak torba ekologiczna ;) Ciekawa jestem lakieru :)

      OdpowiedzUsuń
    3. super ja jeszcze czekam może jutro dojdzie:d

      OdpowiedzUsuń
    4. ja też czekam na moją!!!! chcę w końcu w niej gdzieś wyjść.... "D no i jestem ciekawa jak lekierek wygląda na paznokciach :P

      OdpowiedzUsuń
    5. Nice post darling =)
      Hey wanna follow each other? visit my blog and let me know!!
      XOXO
      Ylenia

      OdpowiedzUsuń
    6. Mnie pomaderia coraz bardziej denerwuje...

      OdpowiedzUsuń
    7. Ja się na temat pomaderii nie wypowiem lecz koszulka mi się podoba, oczywiście lakier również <3

      OdpowiedzUsuń
    8. oo widze kolejna Pomaderianka!! :)) zazdroszcze tej koszulki!!

      OdpowiedzUsuń

    Każdy ma fantazje, nie tylko jedną..A ja je przedstawiam w kosmetykach i perfumach. Sprawdź i powiedz mi o swojej...

     

    ARCHIVES

    SEARCH THE BLOG

    About Me

    Moje zdjęcie
    Patrycja vel Gabi. Perfumoholiczka. Dziewczyna z rocznika '92. Blog będzie tak jak i jego właścicielka-pokręcony!;) Lubię dzielić się z innymi tym co mam. Mam pomysł na życie i tego się trzymam, a co będzie dalej?Czas okaże....;>

    Cooperation

    About Me

    zBLOGowani.pl

    KLUB