• Fantasy - Everybody Has One..

    Nie czytacie regulaminów...czyli WYNIKI ROZDANIA!


    Tak jak w tytule muszę napisać iż wiele osób nie pokwapiło się o czytanie regulaminu, który był przejrzysty oraz nie spełniło podstawowych warunków. Niestety było mi z tego powodu nieco przykro bo musiałam wiele osób właśnie usunąć z rozdania ;/ Było kilka osób, które zgłosiło się nie będąc obserwatorem. Najwięcej osób jednak nie udostępniało informacji o rozdaniu na blogu/fb-mimo wszystko czekałam do ostatnich godzin , bo być może po moich postach o czytaniu regulaminu ktoś sprawdzi swoje zgłoszenie. Była to tylko jedna osoba, która naprawiła swój błąd...mało.Podobały mi się wasze wizja końca świata,jedne mnie rozbawiły inne były poważne i skłoniły do myślenia. Nie mniej jednak cieszmy się że żyjemy i oby kilka waszych pomysłów odnośnie naszego "końca" się nie ziściło, bo będzie krucho;P

    Post z rozdaniem przeglądnięto ponad 900 razy ! teraz jest już grubo ponad 1000! Cieszy mnie to, że ogólne zainteresowanie było, lecz liczba zgłoszeń nie dobiła moich 40-wymaganych. Przechodząc do sedna-było 39 zgłoszeń, uzbierało się 109 losów i wybór był losowy dzięki stronie random. Wszystkie osoby oraz ich losy wypisałam w rządku-było trochę roboty bo myliłam się chyba 3 razy;P Oj dobra,wiem że czekacie. Zwyciężczynią jest:
    Czyli moja imienniczka:) Jej pomysł na koniec świata także wydał mi się ciekawy;>

    Bardzo Ci gratuluję i czekam na dane adresowe twistfantasy@gmail.com . Z racji tej że mam problemy z internetem i też później były wyniki, masz 7 dni na skontaktowanie się ze mną. Po tym czasie losuję kolejną osobę.

    Planowałam następne rozdanie za jakiś czas, lecz na dużo prostszych zasadach, gdyż już nie chcę się irytować niektórymi zgłoszeniami;P Jest coś co was interesuje?Czekam na sugestie:)

    Tymczasem to wsio..;P

    xoxoTwistFantasy

    17 komentarzy:

    1. Gratulacje :)
      A co do nieczytania regulaminów...to jest przykre-ludzie widzą, że mogą cos zgarnąć za darmo i nawet nie kwapią się aby przeczytać jakie są warunki przystapienia do konkursu :P

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. dokładnie i niestety ręce mi opadały jak widziałam zgłoszenia takie z "dupy";/

        Usuń
    2. gratuluję i bardzo fajny pomysł na koniec świata hehe :)

      OdpowiedzUsuń
    3. Mi się wydawało, że wszystko mam w porządku, poprawne zgłoszenie TwistFantasy.

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. ależ twoje zgłoszenie było poprawne, gdyby było inaczej nie widniałoby w komentarzach pod rozdaniem:) a jeżeli chodzi Ci o ucięte zdjęcie gdzie widać tylko "kilka" zgłoszeń śpieszę powiedzieć że nie pokazywałam wszystkich spisanych w rządku tylko ta część gdzie widać zwycięzce:)

        Usuń
      2. Acha, dzięki Kochana, myślałam, że coś zrobiłam nie tak ;)
        Buziole ;)
        Słodkiego dnia ;)

        Usuń
    4. kurcze, a bylo tak blisko:)
      gratuluje zwyciezczyni:)

      OdpowiedzUsuń
    5. gratulacje dla zwycięczyni :)

      OdpowiedzUsuń
    6. Czy zwyciężczyni się odezwała ? Jesli nie, to w sobotę kolejne losowanie tak ?:)

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. jeszcze się nie odezwała,w poście napisane 7 dni.

        Usuń
    7. Serdeczne gratulacje dla zwyciężczyni :))

      OdpowiedzUsuń

     

    POPULAR

    Powered By Blogger

    SEARCH THE BLOG

    Wikipedia

    Wyniki wyszukiwania

    FACEBOOK

    ARCHIVES

    Follow

    Translate

    Polecany post

    HR czyli zasoby ludzkie oraz rekrutacja do pracy - słówka #japan

    Niedziela może nie rozpieszcza nas pogodą - wszędzie deszcze. Aby odgonić nieco szarugę za oknem, polecam gorącą herbatę oraz ten wpis.  ...

    About Me

    zBLOGowani.pl