• Fantasy - Everybody Has One..

    Dodatki do wymianki


    Do zakładki Wymianka doszły dwa ciekawe produkty, które u mnie nie mają zastosowania, więc jeśli jesteście ciekawe zapraszam was TUTAJ

    Chcę się pozbyć zalegających u mnie kosmetyków;P Więc możecie mi pomóc;D

    Szukam dodatkowo fajnej toaletki, gdyż w lecie znowu planuję u siebie remont i chcę dokupić parę mebli, bo mój pokój stał się strasznie opustoszały, doradzicie coś, co będzie mi pasowało do fioletowych ścian?:)

    ps.Trwa konkurs na który również was zapraszam o TUTAJ

    xoxoTwistFantasy

    0 komentarzy:

    Prześlij komentarz

    Każdy ma fantazje, nie tylko jedną..A ja je przedstawiam w kosmetykach i perfumach. Sprawdź i powiedz mi o swojej...

     

    ARCHIVES

    SEARCH THE BLOG

    About Me

    Moje zdjęcie
    Patrycja vel Gabi. Perfumoholiczka. Dziewczyna z rocznika '92. Blog będzie tak jak i jego właścicielka-pokręcony!;) Lubię dzielić się z innymi tym co mam. Mam pomysł na życie i tego się trzymam, a co będzie dalej?Czas okaże....;>

    Cooperation

    About Me

    zBLOGowani.pl

    KLUB