• Fantasy - Everybody Has One..

    Wesołych Świąt!


    Nie lubię świąt wszelakich, lecz Wielkanoc jest wyjątkiem, który akceptuję. Z tego miejsca chciałabym wam   życzyć pogodnych i miłych świąt, w przyjemnej atmosferze i pysznościami na stole:) Mogłabym pospolicie napisać nawzajem, bądź dostać takich odpowiedzi bilion, ale nie chcę. Niechaj zajączek was nie zawiedzie!
      A tutaj koszyczki z którymi dziś szłam z dzieciakami:) 
    Tak- dzieci się czają jak tu zajumać baranki...typowe;P I tak, jednego juz nadgryzły, ale ciii by się nikt nie dowiedział;)

    xoxoTwistFantasy

    10 komentarzy:

    1. Ooo koszyczki jak na bogato :) Kuszą baranki co Ty myślisz.
      Wesołych Świąt!

      OdpowiedzUsuń
    2. widzę, że koszyki to nie żadne próbki tylko pełnowymiarowe są ;)
      Radosnych i pogodnych Świąt!

      OdpowiedzUsuń

    Każdy ma fantazje, nie tylko jedną..A ja je przedstawiam w kosmetykach i perfumach. Sprawdź i powiedz mi o swojej...

     

    ARCHIVES

    SEARCH THE BLOG

    About Me

    Moje zdjęcie
    Patrycja vel Gabi. Perfumoholiczka. Dziewczyna z rocznika '92. Blog będzie tak jak i jego właścicielka-pokręcony!;) Lubię dzielić się z innymi tym co mam. Mam pomysł na życie i tego się trzymam, a co będzie dalej?Czas okaże....;>

    Cooperation

    About Me

    zBLOGowani.pl

    KLUB