• Fantasy - Everybody Has One..

    Paczki, wygrane, współpraca i przypomnienie o konku (ważne)!


    Dostałam bardzo miłe przesyłki ostatnio, chcę się z wami podzielić moimi łupami, które może nie są czymś mega wow, lecz dla mnie to balsam dla zmysłów.

    Na początku pokaże wam moją nową współprace- to tak propo uśmiechu- bo trzeba o niego dbać;)
    Co prawda dzieckiem nie jestem, juniorem tym bardziej, lecz.. smak gumy balonowej lubię, więc popróbujemy:) 

    Kolejna przesyłka to już wygrana na jednym portalu- zestaw Avon.
    (tak, powinnam robić zdjątka na dworze, aby było wszystko super widać, ale taszczyć to wszystko w ten upał- nie widzi mi się;PP)

    Następnie otrzymałam moją wygraną- kosmetyki Bandi- nie miałam z nimi do czynienia, więc cieszę się że w końcu je mam!
    (wiem, zdjęcie woła o pomstę do nieba, ale serio nie mam czasu na robienie sesji kosmetykom;P)

    Ostatnia przesyłka, to dzisiejsza, moja zasłużona i wyczekiwana nagroda- perfumy Playboy <3
    ( muszę nadmienić, że opakowanie nie miało folii, więc się zdezelowało masakrycznie, buteleczka przetrwała, ale co z tego, skoro ktoś mógł z nich korzystać bo jest dziwny ubytek-.-)

    Ale...cieszę się ze wszystkiego, mamy piękną wiosnę i chcę przegonić smutki już na zawsze!

    ................................................................................

    WAŻNE:

    Konkurs, który się u mnie odbywa jakoś nie cieszy się takim powodzeniem o jakie mi chodziło. Mam z dnia na dzień coraz mniej czasu stąd też, przedłużam go do otrzymania 50 zgłoszeń! Kiedy je uzyskam to od tego momentu, będzie konkurs trwał jeszcze tydzień i się zakończy. Czyli nie ma konkretnej daty jego zakończenia- podkreślę to w regulaminie. O wszystkim będę wam pisać na bieżąco tak by nie było niedomówień.

    Wszystko tutaj:
    (wystarczy klik w obrazek)

    ......................................................................................

    Co sądzicie o paczkach?:)

    xoxoTwistFantasy

    14 komentarzy:

    1. najbardziej bym się cieszyła z kosmetyków Bandi :P
      jeśli masz ochotę zapraszam do mnie na Wielką Wyprzedaż Wiosenną :)

      OdpowiedzUsuń
    2. fajne paczki:) u mnie też ostatnio listonosz zawitał.
      Także czekam na ten płyn o smaku gumy balonowej :)

      OdpowiedzUsuń
    3. ciekawa jestem tego zapachu Playboy :)

      OdpowiedzUsuń
    4. Mam nadzieje, ze szybko 50tka stuknie;) bo nie moge sie doczekac wyników.
      Pozdrawiam

      OdpowiedzUsuń
    5. Bandi to świetna firma , miałam od nich jeden produkt i się sprawdziła ;)
      Podobnież widzimy się 8 czerwca ? :)

      OdpowiedzUsuń
    6. Jak byłam małą dziewczynką to uwielbiałam pastę do zębów o smaku gumy balonowej :D

      Gratuluję perfum, bo wiem, że je kochasz :D

      A co do Bandi-mam ten balsam, ale na razie czeka na swoją kolej :D

      OdpowiedzUsuń
    7. Jestem ciekawa perfum - czekam na Twój opis zapachu:)

      OdpowiedzUsuń
    8. łądny flakonik ma ten perfum z avonu :D

      OdpowiedzUsuń
    9. A takie fajne nagrody są do zdobycia ;) Podoba mi się zapach Sensuelle ;)

      OdpowiedzUsuń
    10. No niezłe łupy nic tylko pogratulować ja niestety tyle szczęścia nie mam

      OdpowiedzUsuń
    11. no i fajnie ;D kolorówka mnie ciekawi najbardziej, pokaż lakiery na pazurkach :)

      OdpowiedzUsuń
    12. Też dostałam płyn do płukania ust fajny jest:)
      Świetne paczki zazdroszczę! :)

      OdpowiedzUsuń

     

    POPULAR

    Powered By Blogger

    SEARCH THE BLOG

    Follow

    Translate

    Polecany post

    HR czyli zasoby ludzkie oraz rekrutacja do pracy - słówka #japan

    Niedziela może nie rozpieszcza nas pogodą - wszędzie deszcze. Aby odgonić nieco szarugę za oknem, polecam gorącą herbatę oraz ten wpis.  ...

    About Me

    zBLOGowani.pl