• Fantasy - Everybody Has One..

    Tag 50 faktów o mnie;)


    Zwolenniczką tagów nie jestem, lecz ten skusił mnie na małe wypociny;]
    Może dowiecie się czegoś ciekawego bądź oczywistego;]

    Zaczynamy!

    1.Jestem perfumoholiczką i wierzę w to, że ostatnie pieniądze przeznaczone na kosmetyki wydałabym na nowy flakonik;) (bądź chociaż ukisić je następne zakupy). To moja mała miłość, która rośnie...;>
    2.Jestem niesamowicie oszczędną osóbką! Nie umiem przepierzyć pieniążków od tak na bzdety- kupuję z głową zawsze i wszędzie!
    3.Uwielbiam małe kotki- będąc szkrabem miałam "kociarnie"-stado kociopałek grasujących po chałupie <3!
    4.Kocham pisać wiersze i zwykłe wierszyki. To jest to czym się zajmuje w wolnych chwilach, a piszę..każdego dnia! Wiele osób lubi je czytać, co jest dla mnie motywacją do pisania dalej. Piszę także piosenki:D
    5.Jestem nerwowa i szybko się wkurzam. Przez to klnę i robię się wredną, pyskatą Małą Mi z Muminków-serio!;P
    6.Jestem zouzą -przynajmniej inni tak twierdzą;P Ale dobrze mi z tym!
    7.Kocham śpiewać sama dla siebie-robię to codziennie i coveruje sobie różnego rodzaju piosenki! Może nie mam talentu, ale poprawia mi to humor:)
    8.Jestem ogromną fanką Britney Spears! Słucham jej od zarania dziejów, śledząc nowinki i "zatracając się" w jej głosie. Czekam na jej koncert!;>>
    9.Na chandrę czy zły humor czekolada NIGDY mi nie pomogła, stąd za nią nie przepadam bo nic nie działa na mnie;P
    10.Uwielbiam dużo spać, ale tylko w nocy. Po południu katorgą jest dla mnie nawet chwilowa drzemka grr!
    11.Umiem zrobić z języka rurkę! Na prawdę!
    12.Nienawidzę wieprzowiny..nie sposób mi się do niej przekonać;/
    13.Mam niedowagę..i...muszę z tym żyć, mimo że to uciążliwe tak samo jak nadwaga dla osób puszystych;]
    14.Lubię robić zadymy;] Ale spokojnie- takie które kończą się śmiechem;P Typu kawały ala studenckie;D
    15.Nie chciałabym płynąć statkiem-mam takiego pecha, że pewnie by się rozbił;P Z samolotem jest tak samo- nie wsiądę i już;] To po prostu lęk...
    16.Kiedyś uwielbiałam łapać ropuchy..teraz widząc małą żabkę spierdziulam jak sprinter ;D no czasem się podrę..;PPP
    17.Uwielbiam serial The Vampire Diaries- wreszcie coś o wampirach co nie muli dupy!
    18.Będąc mała zawsze marzyłam by mieć blond włoski i mieć na imię Kasia-rodem z 13 posterunku;D tak..takiego faceta jak czarek teŻ chciałam mieć.. shame on me;P
    19.Nie uprawiam sportu, ale chcę zacząć, bo ruch to zdrowie!
    20.Kocham ciasteczka..wszelakiego kalibru..za to nienawidzę pieruńsko ciastek z galaretką typu delicje..BOŻE..niech one płoną w piekle!
    21.Mam więcej kolegów niż koleżanek-babskie grono nie zawsze mi odpowiada, a sztuczna ich rywalizacja o to kto jest siaki i owaki mnie irytuje. Lepiej się dogaduję z facetami:)
    22.Uwielbiam horrory i filmy psychologiczne- wręcz uwielbiam kiedy oglądam film i boje się wyjść do łazienki i trzymam na później!;D
    23.Mam manie oceniania ludzi po wyglądzie-czyli pierwsze wrażenie, które u mnie zawsze jest mylne. Jeśli wiem, że ktoś w moim mniemaniu zachowuje się miło itp, w rzeczywistości szydło wyjdzie z worka i okaże się wrogiem.
    24. Nie jestem zakupoholiczką.
    25.Nie przepadam za dziećmi.
    26.Mam prorocze sny i rodzina ochrzciła mnie mianem wiedźmy;] Wierze w rzeczy paranormalne, miałam z nimi styczność.
    27.Kocham rozbawiać ludzi do łez. Zawsze chciałam grać w kabarecie i przelać swój talent w postaci skeczy. Podobno bardzo dobrze mi idzie;]
    28.Podziwiam fotografów i kocham zdjęcia- mimo iż sama ich robić nie umiem. cieszy mnie napawanie się czyimś talentem.
    29.Zawsze zwracam uwagę na teledyski do piosenek i je oceniam. Moim marzeniem jest zając się tym profesjonalnie, bo wiem że mam dużo ciekawych i oryginalnych pomysłów, które dałoby się wcielić w życie. Może się kiedyś uda coś stworzyć.
    30.Jestem dość wrażliwa, aczkolwiek życie nauczyło mnie jak z odczuciami zrobić turn off. Mimo to, nie zawsze się udaje i to wraca.
    31.Wolę deszczową i zimna jesień od upalnego mega gorącego i słonecznego lata! Strugi wody cieknącej z nieba to to co lubię, nawet jeśli skutkuje to przeziębieniem!
    32.Potrafię słuchać innych, staram się zawsze doradzać i jak to mawia moja mama" jesteś konfesjonałem spraw ludzkich". Nie przeszkadza mi to, a wręcz cieszy że komuś mogę pomóc.
    33.Jestem córką elektryka..i kiedyś ktoś nadał mi miano Pikachu;] Prądem nie walę, jednak tylko się z nim nie lubię gdyż lubi mi robić psikusy ze wszelakim sprzętem.
    34.Chciałabym wyjechać do USA i zmienić obywatelstwo, aleee...czas okaże czy mi się nie odwidzi.
    35.Nie przepadam za vlogerkami..
    36.Moja ulubioną bają zawsze był Dragon Ball i Sailor Moon <3
    37.Nienawidzę malować paznokci..mogę bez lakieru do nich żyć całe wieki.
    38.Mam naturalnie falowano-kręcone włosy. Tylko od nasady są proste co mnie wkurza;P
    39.Nie znoszę wesel i większych imprez rodzinnych-sielanki nie dla mnie. jeszcze jak gra disco polo w tle to umieram..grrr
    40.Lubię czytać romanse i takie szkolne historie ludzi coś ala Szkoła Złamanych Serc( serial miodzio!!) czy Beverly Hills- wiecie o co biega;)
    41.Nie potrafię tańczyć..wiem, wiem wstyd;P
    42. Jestem najmłodsza ze swojego rodzeństwa, więc za moje przewinienia obrywali oni nie ja;P
    43.Lubię eksperymentować w życiu, ryzykować. Szukam ciągle nowych zajęć czy przygód, które mogłabym wcielić we własny harmonogram upływającego czasu;]
    44.Kiedyś chciałam zostać psychiatra bądź psychologiem, ale póki co to tylko plany które nie straciły ważności.
    45. Nie znoszę Anglii i wszystkiego co z nią związane(oprócz języka). Nie chciałabym nigdy odwiedzić tego państwa i poznawać tamtejszych ludzi.
    46.Lubie gry i zakłady. W totka bym jednak wygrać nie chciała.
    47.Lubie uczyć się choreografii niektórych osób z koncertów czy videoclipów:) Jakoś idzie;P
    48.Lubie brać udziały w kreatywnych konkursach- wiele razy już mi się udało, co można było zobaczyć na blogu a to tylko kropla w morzu;)
    49.Szybko się uczę, mam dobra pamięć i wszystko wykonuję bardzo solidnie, zwłaszcza jeśli mi zależy.
    50. Potrafię zaskakiwać innych nieszablonowym podejściem do życia- moja pomysłowość przerosła nie raz moje oczekiwania:)

    Pisane na szybko, nie wiem czy będziecie to czytać ale High Meow People!
    ( oho.. wyszło chyba że więcej rzeczy nie lubię..;p)

    Macie pytania, to zostawiajcie na dole;>

    xoxoTwistFantasy

    9 komentarzy:

    1. uwielbiam duużo spac także :D

      OdpowiedzUsuń
    2. Też lubiłam "Szkołę złamanych serc" :D

      OdpowiedzUsuń
    3. też kocham Pamiętniki Wampirów i nie umiem tańczyć ;)

      OdpowiedzUsuń
    4. O tej perfumoholiczce to ja wiem już od daaaawna XD

      OdpowiedzUsuń
    5. Ja również uwielbiam horrory i psychologiczne, a także małe, i te duże, kotki :)

      OdpowiedzUsuń
    6. Mamy ze sobą trochę wspólnego ^^

      OdpowiedzUsuń
    7. Też mam niedowagę, ale mi akurat z tym dobrze ;)

      OdpowiedzUsuń
    8. Też jestem oszczędna na maksa ^^ i kocham Britney od zawsze <3

      OdpowiedzUsuń

     

    POPULAR

    Powered By Blogger

    SEARCH THE BLOG

    Follow

    Translate

    Polecany post

    HR czyli zasoby ludzkie oraz rekrutacja do pracy - słówka #japan

    Niedziela może nie rozpieszcza nas pogodą - wszędzie deszcze. Aby odgonić nieco szarugę za oknem, polecam gorącą herbatę oraz ten wpis.  ...

    About Me

    zBLOGowani.pl