• Fantasy - Everybody Has One..

    Powrót po długiej przerwie.


    Dawno mnie nie było na stałe na blogerze. Miałam zepsuty laptop dosłownie w każdy możliwy sposób i pisanie postów było niemożliwe. Dysk padł, obudowa także o klawiaturze nie wspominając..Istny pech. Nie udało mi się odzyskać danych, lecz w folderze na necie miałam zapisane parę zdjęć sprzed owego czasu. Postaram się je umieścić w postach, bądź zrobić nowe z nowo zakupionymi produktami lub tymi co mi zostały. Skoro głupi ma szczęście to czy jestem aż tak mądra? Ot takie pytanie sobie zadaję.

    Nie wiem jak mi będzie szło, zwłaszcza że miałam, jakby nie patrzeć, sporą przerwę, a cząstkowe posty to nie to samo. Jeśli będzie dla kogo pisać i blog nie umrze (;P) to wszystko wróci do normy. Ahh znowu czuję się jak świeżak!

    Studia się zaczęły, obowiązków jest sporo i mam nadzieję że pisanie recenzji znowu będzie dla mnie przyjemnością jak za dawnych dziejów;) Październik to w końcu miesiąc w ktorym powstała moja strona, więc życzcie mi by obecny laptop nie wyzionął ducha w zaskakująco szybkim tempie!

    Pozmieniałam też pare rzeczy wizualnych- dajcie znać czy wam przypadły do gustu i co o nich sądzicie:)

    Dużo mam wam do przekazania, czas "rozłąki" zrobił swoje i teraz sama nie ogarniam od czego zacząć, więc powiem krótko- Stay Tuned People!



    EDIT:

    Zepsuł mi się szablon, więc muszę nad nim popracować.


    3 komentarzy:

    1. Mi kilka lat temu w kompie też padł dysk i wszystko straciłam, normalnie aż ryczałam z nerwów :P

      Teraz ze swoim lapkiem na szczęście nie mam problemów i oby jak najdłużej tak było ;)

      OdpowiedzUsuń

     

    POPULAR

    Powered By Blogger

    SEARCH THE BLOG

    Follow

    Translate

    Polecany post

    HR czyli zasoby ludzkie oraz rekrutacja do pracy - słówka #japan

    Niedziela może nie rozpieszcza nas pogodą - wszędzie deszcze. Aby odgonić nieco szarugę za oknem, polecam gorącą herbatę oraz ten wpis.  ...

    About Me

    zBLOGowani.pl