• Fantasy - Everybody Has One..

    New!


    Ostatnio listonosz omija mnie szerokim łukiem, a to paczka zaginęła, a to zły adres. Na niektóre czekałam dość długo i nadal czekam, ale to co przyszło pokażę wam dzisiaj:)

    Na początek piękna Mikołajkowa paczuszka od sklepu  aloes-kosmetyki.pl . Cieszy mnie fakt, że została tak ładnie i świątecznie spakowana, przez co można poczuć tą zbliżająca się atmosferę. Dziękuję!


    Kolejna to zestaw od firmy Batiste - mam za zadanie sprawdzić dwie nowości. Postaram się w miarę szybko uchwycić to na zdjęciach, więc niech lepiej pogoda dopisze!


    Mój obecny kolor jest trudny do określenia stąd wybór padł na Medium, by mieć coś pośredniego. Jako dodatek otrzymałam miniaturę XXL Volume, która w tej pojemności chyba nie jest dostępna, ale mogę się mylić.


    Od firmy GOSH dostałam takie o to produkty. Coś mi się wydaję że szminka mi nie podejdzie, ale zobaczymy z czasem. Póki co jej nie otwieram;>


    Przesyłka od znanej firmy jaką jest Manhattan bardzo mnie ucieszyła. Uwielbiam ich kosmetyki, więc testy poszły w ruch;) Moje uzależnienie się powiększa...:<

    Póki co to tyle.

    ps. blogger się pieprzy jak nie wiem co, tego posta robiłam kilka h, bo oczywiście wszystko psuł i robił zwiechy...chyba mu skopie internetowy zad;P

    Jak wam się podobują?;>

    13 komentarzy:

    1. Odpowiedzi
      1. Ba;D może dlatego listonosz nie przychodzi, bo wie ile musi targać;D

        Usuń
    2. A co to za aloesowe cudo? Szampon?

      OdpowiedzUsuń
    3. ile cudowności <3 również lubię manhattan, często sięgam po ich pomadki ;>
      co do bloggera, ja czasem muszę zmieniać format zdjęć z .jpg na .png, bo kiedy wrzucam normalnie, prześwietla i przekłamuje kolory ;e

      OdpowiedzUsuń
    4. Zestaw BB z Gosha mnie zaciekawił bardzo :))

      OdpowiedzUsuń
    5. Sporo tego :)

      Ja już długo czekam na kilka paczek z wygranych rozdań, ale chyba nici z tego będą ;/

      OdpowiedzUsuń
    6. Blogier ostatnio coraz bardziej szwankuje, non stop jakieś błędy, blokady, nieporozumienia...
      Fajne cacuszka :) Miłego stosowania - testowania ;)

      OdpowiedzUsuń
    7. batiste muszę w końcu przetestować:)

      OdpowiedzUsuń
    8. również obserwuję :)

      OdpowiedzUsuń
    9. Gosh bardzo lubię, chętnie poczytam recenzje

      OdpowiedzUsuń
    10. Chętnie poczytam recenzję Gosh. Świetny tekst na końcu ;)

      OdpowiedzUsuń

     

    POPULAR

    Powered By Blogger

    SEARCH THE BLOG

    Follow

    Translate

    Polecany post

    HR czyli zasoby ludzkie oraz rekrutacja do pracy - słówka #japan

    Niedziela może nie rozpieszcza nas pogodą - wszędzie deszcze. Aby odgonić nieco szarugę za oknem, polecam gorącą herbatę oraz ten wpis.  ...

    About Me

    zBLOGowani.pl