• Fantasy - Everybody Has One..

    Złośliwość rzeczy martwych..


    Jak widać mam dość sporą przerwę w pisaniu na blogu, a to z tego względu, że tym razem skiepścił mi się aparat. Od jakiegoś czasu staram się w nim poprawić parę rzeczy, lecz na marne i póki co notki będą w okresie, kiedy będę miała czym nadrobić zdjęcia by wam pokazać to i owo. Wiem, że foty produktów zaciągniętych z neta was nie porwą, więc póki co będę szukać czegoś zastępczego by już nie wiało pustkami;/ Czas się tak skumulował, że na głowie mam jeszcze parę innych rzeczy i...wydatków :< dlatego właśnie życzcie mi tej wytrwałości z walką z tymi ustrojstwami;D Bo jak nie laptop to aparat...
    Będę mieć także dla was rozdanie, jak dorwę coś co uwieczni nagrodę. So stay tuned i do najbliższego!

    3 komentarzy:

    1. no tak,rzeczy martwe potrafią skutecznie doprowadzić nas do szału

      OdpowiedzUsuń
    2. hehe świetne gify, zwłaszcza pierwszy ;) Oj niestety, ja zazwyczaj jak chcę robić zdjęcia to pada bateria w aparacie :P Czekamy wiernie :)

      OdpowiedzUsuń
    3. zgadzam się,rzeczy martwe potrafią u mnie wywołać dziki szał

      OdpowiedzUsuń

     

    POPULAR

    Powered By Blogger

    SEARCH THE BLOG

    Follow

    Translate

    Polecany post

    HR czyli zasoby ludzkie oraz rekrutacja do pracy - słówka #japan

    Niedziela może nie rozpieszcza nas pogodą - wszędzie deszcze. Aby odgonić nieco szarugę za oknem, polecam gorącą herbatę oraz ten wpis.  ...

    About Me

    zBLOGowani.pl