• Fantasy - Everybody Has One..

    Wyczekiwana przesyłka


    Czyżby lato znów nas sobą raczyło, czy tylko dolnyśląsk oblało słońce? Po fali deszczy chwila wytchnienia na świeżym powietrzu to coś wspaniałego - ah jak rześko! I w takim o to dniu, bez zapowiedzi, kurier dostarczył mi paczuchę od firmy, której PR zdechł lata temu i traktowanie klientów z należytym szacunkiem obiło się o kant czterech liter.

    Szczerze nie polecam wam kontaktu z nimi, na prawdę. 3 miesiące oczekiwania na przesyłkę i odpowiedzi potrafi nawet najbardziej cierpliwą osobę doprowadzić do srogiej irytacji. Miejmy nadzieję że produkty chociaż będą ok, tak dla dla umilenia niesmaku po nich. Z góry uprzedzam że jeśli ciekawią was ich kosmetyki, to polecam wszystkie inne źródła dostępu tylko nie bezpośredni z nimi.

    A o takich fantach mowa

    .

    Suchy szampon od nich miałam i sobie chwalę, według mnie lepszy od Batiste, jednak za drogi. Reszta czeka na sprawdzenie. Miałyście, polecacie?

    11 komentarzy:

    1. Howdy would you mind sharing which blog platform you're working with?
      I'm going to start my own blog soon but I'm having a hard
      time deciding between BlogEngine/Wordpress/B2evolution and Drupal.

      The reason I ask is because your layout seems different then most blogs and
      I'm looking for something completely unique.
      P.S Apologies for getting off-topic but I
      had to ask!

      my homepage - real estate agency

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. find a template on the web, upload and done! it's blogger

        Usuń
      2. To jest SPAM, nie polecam odpowiadać i publikować, bo będzie tego coraz więcej ;)
        A 3 miesiące to strasznie długo, chyba im się nie śpieszyło :P

        Usuń
      3. codziennie mam kilkudziesięciu spammerów, nie tylko anonimów ale też tych normalnych, ten nie wydał się podejrzanym aż tak bardzo ;) a co do czekania...w sumie już nie sądziłam że dojdzie

        Usuń
    2. miałam kiedyś ten suchy szampon, ale jednak dla mnie batiste lepszy :)

      OdpowiedzUsuń
    3. Nie znam kompletnie tych produktów ale mam nadzieję że będziesz z nich zadowolona skoro się tyle naczekałas.

      OdpowiedzUsuń
    4. Trzy miesiące?! To chyba jakieś żarty. Miejmy nadzieję, że chociaż z produktów będziesz zadowolona. :)

      Pozdrawiam.

      OdpowiedzUsuń
    5. Nie znam tych produktów.
      Długo czekałaś.
      Miłych testów życzę. =)

      OdpowiedzUsuń
    6. Ja bym się bardzo mocno zdenerwowała, ale na taką "obsługę" naprawdę szkoda nerwów...
      A produkty są naprawdę ciekawe :)

      OdpowiedzUsuń
    7. Nie znam firmy... ale zaciekawiły mnie te kosmetyki. Szkoda, że PR do bani...

      OdpowiedzUsuń

    Każdy ma fantazje, nie tylko jedną..A ja je przedstawiam w kosmetykach i perfumach. Sprawdź i powiedz mi o swojej...

     

    About Me

    Moje zdjęcie
    Patrycja vel Gabi. Perfumoholiczka. Dziewczyna z rocznika '92. Blog będzie tak jak i jego właścicielka-pokręcony!;) Lubię dzielić się z innymi tym co mam. Mam pomysł na życie i tego się trzymam, a co będzie dalej?Czas okaże....;>

    Cooperation

    About Me

    zBLOGowani.pl

    KLUB