• Fantasy - Everybody Has One..

    Mały zakup i paczka-wygrana


    Mamy wiosnę, słoneczko pięknie okala swoimi promieniami całą okolice, jest ciepło..ajjj<3 Będąc dziś w Rossmannie postanowiłam sobie zrobić słoneczny zakup- jako zakupoholiczka powinnam mieć coś takiego w swojej kolekcji. Wybór padł na zapach, który był dla mnie od zawsze trudnym, chcianym i niechcianym. Wiele razy się obok niego kręciłam, wiele razy napawałam się wonią by postanowić- kupić czy nie? Dziś jednak trafiło mnie takie olśnienie, że dawno sama sobie nie kupowałam perfum, więc poszperam po perfumerii i poszukam czegoś dla siebie. Już nie mówię o śmiesznie niskiej cenie, która była promocją i ona dodatkowo kusiła. Pierwsze co weszłam do drogerii i on spośród wielu rzucił mi się w oczy. Słonecznie dziś, dzień napawa optymizmem, więc myślę sobie "aj bądź babo stanowcza kup, zwłaszcza że taka okazja, specjalnie dla Ciebie!". Stało się, kupiłam i nie będę mówić czy jestem zadowolona, bo to nie mój zapach, ciągle się z nim zaznajamiam. Jedno wiem na pewno- już nie będą do mnie płakać z półki- przecież zasiliły szeregi mojej kolekcji:) Dodatkiem do zestawu była kredka z Miss Sporty- z góry mówię vel piszę, że ta firma jest dla mnie nijaka, jest bo jest. Potrzebowałam białej kredki, a że innej w zasięgu ręki nie było ( -.- ) wzięłam tą i powiem wam z czasem, co o niej sądzę:)


    Propo zapachów mam dla was w zanadrzu wiele recenzji perfum, które posiadam i wierzcie mi, przez brak czasu, niezdecydowanie i wiele innych ciężko to ogarnąć. Po maturach będę mieć więcej czasu, więc postaram się nadrobić to, co zostawiłam na później:)

    Dziś był i nadal jest piękny dzień, wydarzyło się tyle dobrego, co mnie podniosło na duchu, że walcząc o swoje można osiągnąć wiele. Zakupiłam sobie Ray Ban'y- dziadygi drogie! ale czego się nie robi by wyglądać lepiej jak i co najważniejsze- widzieć bez rozmazań. Wracając do domu dostałam telefon od mamy, że listonosz coś dla mnie zostawił. Oj nie byle jaka ta przesyłka- a wygrana na Cosmopolitanie ( ubolewam trochę, że nie mieszkam w Wawie i musiałam zrezygnować z głównej nagrody ( smuteczek ;( )- sesji zdjęciowej- pozostały mi kosmetyki mojej ukochanej firmy). Bielenda- uwielbiam! Zwłaszcza, że zestaw mi się marzył od dawna, ale nie miałam okazji go kupić , zresztą u mnie akurat tych egzemplarzy nie było ( -.- ). Zacznę je testować jak wykończę moje resztki reszty kosmetyków- tak, mam ich tyle jakbym wybierała się na wojnę!;P
     Miałyście te kosmetyki? Osobiście nie będę używać kremu- gdyż niezbyt przepadam za mazidłami do twarzy. Jeśli ktoś chętny na niego, to dajcie znaka, coś się wymyśli:)

    Tymczasem życzę miłego dnia i życzcie mi, by mnie ten jakiś dół opuścił, bo o ile teraz jest wspaniale, o tyle potem się może zmienić diametralnie;P

    xoxoTwistFantasy

    18 komentarzy:

    1. świetne kosmetyki. ja też nie lubię smarować twarzy, ale trzydziestka mi stuka więc się smaruję :) a bielendę bardzo lubię :) A co chcesz się go pozbyć?

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. chętnie bym go sprzedała, czy też wymieniła

        Usuń
    2. jakoś nigdy nie podobały misię zapachy elizabeth arden, zawsze się dziwiłam wysokim cenom tych perfum. tej serii z bielendy nigdy nie miałam, nie przepadam za limonkowymi i cytrynowymi produktami, trącają domestosem :P

      OdpowiedzUsuń
    3. Ta seria Bielendy od dłuższego czasu za mną chodzi:)

      OdpowiedzUsuń
    4. Gratuluje wygranej :) ciekawią mnie kosmetyki bielendy :)

      OdpowiedzUsuń
    5. miałam próbki tych kosmetyków bielendy, nie zrobiły na mnie zbyt cudownego wrażenia ;)

      OdpowiedzUsuń
    6. gratuluję wygranej produktów z Bielendy :) również byłabym zadowolona, bo ta firma jest świetna :) pozdrawiam wszystkie fanki Bielendy :D

      OdpowiedzUsuń
    7. Posiadam te perfumy. Ich zapach jest dla mnie jednym z ulubionych.

      OdpowiedzUsuń
    8. hej znajdziesz coś u mnie na wymianę?? Bo kilka rzeczy mi się u ciebie w wymiance spodobało ;)
      http://twoje-kosmetyki.blogspot.com/p/wymienieodsprzedam.html

      OdpowiedzUsuń
    9. Dobrze, że w końcu przekonałaś się o zapachu perfum ;)

      OdpowiedzUsuń
    10. gratuluję super wygrana, szkoda, że musiałaś zrezygnować

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. też żałuję.. byłoby to fajne przeżycie...ale nie będę szkodować, może kiedyś się coś przytrafi znowu;)

        Usuń
    11. Mam Słoneczniki - kwiatowy, niezobowiązujący zapach na co dzień;)

      OdpowiedzUsuń
    12. Kiedys dostalam te perfumy Subflowers,ale szubko sie ich pozbylam..zapach toralnie nie moj.Ja ostatnio zakochalam sie w nowej wisniowej Escadzie ;)

      OdpowiedzUsuń

    Każdy ma fantazje, nie tylko jedną..A ja je przedstawiam w kosmetykach i perfumach. Sprawdź i powiedz mi o swojej...

     

    About Me

    Moje zdjęcie
    Patrycja vel Gabi. Perfumoholiczka. Dziewczyna z rocznika '92. Blog będzie tak jak i jego właścicielka-pokręcony!;) Lubię dzielić się z innymi tym co mam. Mam pomysł na życie i tego się trzymam, a co będzie dalej?Czas okaże....;>

    Cooperation

    About Me

    zBLOGowani.pl

    KLUB