• Fantasy - Everybody Has One..

    Paczuszka- czyli dodatek do współpracy;)


    Nie mam czasu- teraz to chyba mogę powiedzieć, że czas istnieje w bardzo ograniczonym przedziale;/ Nawet się przez to nie chce blogować...ale dziś paczuszka, więc...;>

    Pamiętacie współpracę z Pierre Rene/MIYO? Dokładnie. Wybrałam sobie produkty i już dziś (!) kurier był u mnie ;O Bardzo lubię szybką robotę:D

    Co dostałam? To co chciałam! Sama dokonałam wyboru i sądzę, że produkty się spiszą na tyle, by stać się moimi ulubionymi.
    Różności, nowości- wiele smakołyków!
    Mianowicie:
    Odżywka, utwardzacz i mat:>
    Puder w kulkach, szminka, maskara, odżywka do rzęs i lakierki;>>
    Dwa pachnące w wersji mini oraz dwa w standardzie;> Który się podoba?;>

    Jakiś czas temu dostałam tez wygrany kubek z cukierkami;)
    Trochę niewyraźnie, ale liczy się że jest- na herbatkę oraz kawkę! No i cuksy:)

    Jak wam się podoba?:)

    xoxoTwistFantasy

    14 komentarzy:

    1. Niezła paczka :D Miłego testowania :)

      OdpowiedzUsuń
    2. Ciekawią mnie zapachowe lakiery :D

      OdpowiedzUsuń
    3. mam ten tusz i bardzo mi się spodobał

      OdpowiedzUsuń
    4. Troszkę tego jest Szczęściara :)

      OdpowiedzUsuń
    5. Ale wspaniała paczuszka! Gratuluję:))

      OdpowiedzUsuń
    6. duża ta paczka. Świetne rzeczy sobie wybrałaś. Najbardziej zaciekawiły mnie ta odżywka i bazy :)

      OdpowiedzUsuń
    7. wow fajnie tez chętnie bym przetestowała kilka ich produktów :)

      OdpowiedzUsuń

    Każdy ma fantazje, nie tylko jedną..A ja je przedstawiam w kosmetykach i perfumach. Sprawdź i powiedz mi o swojej...

     

    About Me

    Moje zdjęcie
    Patrycja vel Gabi. Perfumoholiczka. Dziewczyna z rocznika '92. Blog będzie tak jak i jego właścicielka-pokręcony!;) Lubię dzielić się z innymi tym co mam. Mam pomysł na życie i tego się trzymam, a co będzie dalej?Czas okaże....;>

    Cooperation

    About Me

    zBLOGowani.pl

    KLUB