• Fantasy - Everybody Has One..

    TAG 40


    Podłapałam Tag który krąży na blogach, zaciekawił mnie i jakoś bardziej jestem skłonna do wykonywania ich tutaj ;) Gotowi?

    1.Ile razy dziennie myjesz swoją twarz?

    To zależy od dnia i czasu. Standardowo rano i wieczorem, a z racji mojej oleistej cery zdarza się częściej, ale ilość nie przekracza 4 razy. No chyba że robię makijaż i nie wychodzi jak chcę ;)
    .


    2.Jaki masz typ cery?

    Jak wyżej - tłusta, oleista, ze skłonnością do niedoskonałości oraz do wrażliwych placków.
    .

    3.Co jest obecnie Twoim ulubionym produktem do mycia twarzy?

    Obecnie to Soraya, żel z zielonej serii do skóry tłustej/mieszanej - będzie recka!
    .

    4.Czy używasz peelingów do twarzy?

    No ba!
    .

    5.Jaka to marka?

    Własna - bo ostatnio przerzucam się na to co zrobię sama z cukru czy innych produktów. 
    .

    6.Jakiego kremu do twarzy używasz?

    Oj to ciężkie pytanie, bo w zależności co mi dolega to zmieniam. Obecnie to Uriage z tego posta.
    .

    7.Czy masz piegi?

    Nie uświadczysz nigdzie u mnie piegów, a one tak strasznie mi się podobają!
    .

    8.Używasz kremu pod oczy?

    Od jakiegoś czasu tak, lepiej zapobiegać aniżeli leczyć.
    .

    9.Miałaś kiedyś problem z trądzikiem?

    Oczywiście - spory problem w czasach gimnazjalnych i kawałku liceum. Nienawidziłam swojej buzi bo miałam pryszczole wszędzie i ciężko było mi z nimi walczyć.
    .

    10.Używałaś kiedyś tabletek przeciwtrądzikowych?

    Tak, ze względu na to że miałam duże zmiany, jednak nie używałam ich latami, tylko przez jakiś czas. Max rok. 
    .

    11.Jakiego podkładu używasz?

    Hmm zmieniam, ale przeważnie L'oreala True Match C1 lub N1, niekiedy jest to coś innego. 
    .

    12.Co z korektorem?

    Ostatnio nie każdy ze mną współgra. A co z nim? Leży w dziale kosmetyki na cięższe dni ;)  Póki co Zao.
    .

    13.W jakiej tonacji jest Twoja skóra twarzy?

    Naczynka, także róż którego nienawidzę. Lepiej mi w żółtych podtonach.
    .

    14.Co sądzisz o sztucznych rzęsach?

    Uważam że są niezastąpione do dobrej pracy pędzla na oku. Używałam kiedyś jednych i były ok, ale zaprzestałam od tak. Chciałabym do nich wrócić, bo mam "na oku" ( szkoda że nie dosłownie ) kilka modeli które zawładnęły moje serce. Jeśli nie są tandetnie wykonane za 2 zł opakowanie to jak najbardziej jestem na tak!
    .

    15.Czy wiesz że masakry zmienia się co 3 miesiące?

    Nie trzymam się tego, uważam że ta granica jest chora. Wiele razy używałam tuszy nawet po 6 miesiącu ich przeznaczenia i nadal były super i nie narobiły mi szkód, także co z tego że wiem skoro nie praktykuje?;p
    .

    16.Jakiej maskary teraz używasz?

    Obecnie nie ruszam się bez tuszu Astor Stimulash Volume Mascara - pokażę ją wam w niedalekiej przyszłości, bo uważam że tusz jest super.
    .

    17.Sephora czy MAC?

    Norma że Sephora, asortyment maca to jednak tylko okrojona jego wersja o cenach z kosmosu. Nigdy mnie nie ciągnęło do tej marki, a Sephorowe rzeczy są w większości dobre i nie łamią rąk przy kupowaniu i wyciągania portfela. Jednak jeśli mówimy o S jako sklepie to już w ogóle nie rozumiem jak ktoś może wybrać MAC, skoro w perfumerii są perfumy (!!!) i wiele innych. 
    .

    18.Masz kartę pro do Mac?

    Won mi z nią, nie potrzebuję ;)
    .

    19.Jakich narzędzi używasz do nakładania makijażu?

    Jak się śpieszę to nieważne co to jest oby mi pomogło wyglądać jak człowiek XD Pędzle, gąbeczki to takie podstawy.
    .

    20.Używasz bazy pod cienie?

    Nie zawsze, jeśli mam mieć mocne oko to skorzystam, ale nie czuję parcia by mieć ją za każdym razem pod cieniem.
    .

    21.Używasz bazy pod makijaż?

    Rzadko, bardzo rzadko.
    .

    22.Ulubiony kolor cienia do powiek?

    Metaliczny niebieski, taki głęboki morski, który jeszcze opalizuje na inny kolor.
    .

    23.Kredka vs eyeliner w płynie?

    Eyeliner, zdecydowanie.
    .

    24.Jak często dźgnęłaś się maskara w oko?

    Jak sobie kichnę to i sobie walnę w gałę XD
    .

    25.Co sądzisz o pigmentach/sypkich cieniach?

    Bomba, ładnie można je dozować i robić efekt wow.
    .

    26.Używasz kosmetyków mineralnych?

    Zdarza się.
    .

    27.Ulubiona szminka?

    Na chwilę obecną, kiedy wieeeeele uwielbiam to Astor 403 Soft Sensation - kolor kojarzy mi się z wakacjami:)
    .

    28.Ulubiony błyszczyk?

    Essence Eenie Meenie.
    .

    29.Ulubiony róż?

    Żaden, nie używam.
    .

    30.Kupujesz kosmetyki na E-bay/Allegro?

    Kiedyś tak, teraz nie.
    .

    31.Lubisz kosmetyki z drogerii?

    Jasne, że tak!
    .

    32.Czy kupujesz kosmetyki od ulicznych sprzedawców lub na bazarach?

    Yyyy, nie? Gonię takich ludzi od siebie, po co mi jakiś shit.
    .

    33.Czy chciałabyś chodzić na lekcje wizażu?

    Sama nie wiem, mogłabym ale nie byłoby mi to niezbędne.
    .

    34. Czy zdarza Ci się niezdarnie nakładać makijaż?

    A bo to raz? Ale wtedy nie pokazuję się w jakimś towarzystwie - prędzej do sklepu by nie wyglądać jak przeziębiona;P
    .

    35.Zbrodnia w makijażu której nie możesz przeżyć?

    Solarowy podkład, brak brwi, tona pudru i usta korektorowe..boże zabić! Ogólnie jeśli jest za dużo..
    .

    36.Lubisz kolorowe makijaże?

    Owszem, ale mi akurat niezbyt pasują;/
    .

    37.Która gwiazda według Ciebie ma zawsze świetny makijaż?

    Oj wiele ich jest, ale może Rita Ora? Nawet bez wygląda pięknie.
    .

    38.Jeśli miałabyś wyjść z domu używając tylko jednego produktu do makijażu, co by to było?

    Podkład, zdecydowanie - nie będę przecież straszyć swoim indiańskim wyrazem twarzy.
    .

    39.Czy wychodzisz z domu bez makijażu?

    Jak mam dobry humor i się śpieszę.
    .

    40.Czy sądzisz, że wyglądasz dobrze bez makijażu?

    Jasne, gdy jest ciemno :D a tak serio, to nie zawsze, mój bunt cery potrafi zmienić moje zdanie bardzo szybko.
    .

    Jeju ile tego było! Ważne że koniec, może to pozwoli wam mnie lepiej poznać :D Spodobało mi się, więc jak trafi się kolejny tag to z chęcią go zrobię ;)



    3 komentarzy:

     

    POPULAR

    Powered By Blogger

    SEARCH THE BLOG

    Follow

    Translate

    Polecany post

    HR czyli zasoby ludzkie oraz rekrutacja do pracy - słówka #japan

    Niedziela może nie rozpieszcza nas pogodą - wszędzie deszcze. Aby odgonić nieco szarugę za oknem, polecam gorącą herbatę oraz ten wpis.  ...

    About Me

    zBLOGowani.pl