• Fantasy - Everybody Has One..

    Dary losu z Wroclove Meeting


    Nie powiem, chyba się cud wydarzył bo pogoda ogarnęła swoje humory i dziś pojawiło się słońce, ba...nawet nie jest chłodno! Także kawa dziś będzie smakować o wiele lepiej.

    Pewnie jesteście ciekawi jakie to skarby otrzymałam na spotkaniu sprzed tygodnia, także wuala!

    .
    .


    Były jeszcze dwa kremy z Sorayi +30 ale znalazły swoją właścicielkę, także na grupowe się nie załapały ;) Co do wymianki, znalazłam dla siebie 4 produkty, które mają się następująco

     
    Zobaczymy czy coś będzie godne uwagi ;) Tymczasem lecę na słoneczko, bo może to ostatnie takie w tym roku, trzymajta się!



    6 komentarzy:

    1. Miłego zużywania i testowania :)

      OdpowiedzUsuń
    2. Bardzo fajne produkty, miłego testowania!

      OdpowiedzUsuń
    3. godne uwagi??? czyli co,prezenty się nie podobają???

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. czytanie ze zrozuminiem się kłania ;) nie wszystko może podpasować mojej skórze czy włosom, także testy wykażą czy są ok bądź nie

        Usuń

    Każdy ma fantazje, nie tylko jedną..A ja je przedstawiam w kosmetykach i perfumach. Sprawdź i powiedz mi o swojej...

     

    About Me

    Moje zdjęcie
    Patrycja vel Gabi. Perfumoholiczka. Dziewczyna z rocznika '92. Blog będzie tak jak i jego właścicielka-pokręcony!;) Lubię dzielić się z innymi tym co mam. Mam pomysł na życie i tego się trzymam, a co będzie dalej?Czas okaże....;>

    Cooperation

    About Me

    zBLOGowani.pl

    KLUB