• Fantasy - Everybody Has One..

    Organique + Bielenda


    Obecnie testuję parę specyfików odnośnie włosów, ciała i twarzy, stąd tak rzadko pojawiają się recenzje. Nadrobię to, obiecuję! ;) Dziś wam tylko pokażę produkty, które u mnie niestety troszkę poleżą czekając na swoją kolej. Po prostu żal mi otwierać tysiąc produktów i nie zużyć żadnego- takie marnotrawstwo. Owe dobrocie dostałam do testów już jakiś czas temu, z tym że na Bielendę trochę czekałam.
    1.Terapia SPA:Kozie Mleko&Lychee -Łagodzące masło do ciała
    2.Glinka Zielona
    3.Puder Kąpielowy Grecki
    4.Mydło Glicerynowe Pomarańcza&Chilli

    Natomiast od Bielendy doszła mi mgiełka solna do włosów. Moje włosy to istne fale, kręciołki jak u owieczki więc produkty potęgujące ten efekt są jak znalazł ;) Poza tym to jakaś nowość.
    Organique sobie zostawię na potem, musi poczekać na moment aż będę mogła z niego skorzystać;)

    A jak tam u was z nowościami? Co teraz testujecie?

    10 komentarzy:

    1. Kosmetyki Organique wyglądają niezwykle kusząco :)

      OdpowiedzUsuń
    2. Puder kapielowy? Grecki?! Musze go miec <3

      OdpowiedzUsuń
    3. mydelko wyglada rewelacyjnie :)

      OdpowiedzUsuń
    4. gdybym miała takie piękne mydło, nigdy bym go nie użyła :)

      OdpowiedzUsuń
    5. Fajnie wygląda to mydełko :)

      OdpowiedzUsuń
    6. uwielbiam mydełka organique!

      OdpowiedzUsuń
    7. Ile ja bym dała żeby mieć loki.. : )

      Pozdrawiam, http://grudzienpaulina.blogspot.com/

      OdpowiedzUsuń
    8. Hmm ciekawa spray do wlosow :)

      OdpowiedzUsuń

    Każdy ma fantazje, nie tylko jedną..A ja je przedstawiam w kosmetykach i perfumach. Sprawdź i powiedz mi o swojej...

     

    About Me

    Moje zdjęcie
    Patrycja vel Gabi. Perfumoholiczka. Dziewczyna z rocznika '92. Blog będzie tak jak i jego właścicielka-pokręcony!;) Lubię dzielić się z innymi tym co mam. Mam pomysł na życie i tego się trzymam, a co będzie dalej?Czas okaże....;>

    Cooperation

    About Me

    zBLOGowani.pl

    KLUB