• Fantasy - Everybody Has One..

    Niespodzianka od Manhattan


    Jakiś czas temu udało mi się zgarnąć na facebook Manhattan jeden z ich produktów.Nie wiedziałam co dostanę i czekałam na to,czym mnie zachwyci ta firma.Ostatnio o tym zapomniałam i gdy dziś listonosz przyszedł z paczuszką myślałam,że to przesyłka od koleżanki.Miło się rozczarowałam,gdyż dostałam to o to cudo-Soft Compact Powder Vanille.

    Nie ukrywam,że bardzo lubię kosmetyki Manhattan-jedne z lepszych,jak nie najlepszy dla mojego typu skóry.Ale dość słodzenia-popatrzcie dalej;)
    Wiem,jest za czerwono,ale w innym świetle mój aparat nie współpracował.Nie jest źle,wszystko widać.Opakowanie jest świetne,na charakterystyczny zatrzask-kocham taki dźwięk-wiem wtedy,że nic się nie stanie z produktem w środku.
    Z tyłu opakowania jak widziałyście jest napisane "with sponge"-tak,a gąbeczki brak.No ale gdzieś musiała być.Producent sprytnie schował ją pod spodem w taki o to sposób-dla mnie super!

    Jestem zadowolona-mam już jeden puder sypki-będzie recenzja.Ten z miłą chęcią sprawdzę czy należeć będzie do tych no.1.

                         Jak wam się podoba,miałyście?Co uważacie o kosmetykach Manhattan?

                                                                   xoxoTwistFantasy


    36 komentarzy:

    1. u mnie z Manhattanem kiepsko. Raczej nigdy nie zwracam uwagę na ich szafę :) Mam jedne cienie i są tragiczne :/

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. oddaj mi,chętnie wezmę;D

        Usuń
      2. Oddałam młodszej siostrze :P przynajmniej nie zrobi sobie krzywdy nadmierną pigmentacją :D

        Usuń
      3. no wiesz co?;P a już się cieszyłam,że wydębię;D

        Usuń
      4. oki doki, następnym razem będę o Tobie pamiętać :)

        Usuń
    2. Też mi się udało wygrać :D Szkoda, że dostałam podkład za ciemny i to mega :D

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. a to ten z allegro?;p zrób swatcha;p ciągle o nim myślę;D

        Usuń
      2. No ten z All :P Swatcha zrobię jak mi minie czas na aukcji :P

        Usuń
      3. niech szybko mija,bo jestem ciekawa;D hyhy;>

        Usuń
      4. Prędzej pewnie wpadniesz do Rossmanna, tam wszystkie słoiczki pootwierane to sprawdź :)

        Usuń
      5. ja mam taka pamięć,że pożal się boże..zreszta a tylko w jednym rossie mam manhattana,na drugim końcu miasta;(

        Usuń
      6. To ja jutro zajdę do Rossa i zobaczę może będzie TESTER to zrobię :D

        Usuń
      7. całkiem dobry pomysł;p ja bym chciała zrobić w rossie foto szaf,ale chyba mnie wygonią;D

        Usuń
      8. No jest taka możliwość, bo chyba nawet na drzwiach wszędzie jest, że nie można robić zdjęć w środku :)

        Usuń
      9. przydały by mi się takie okulary z kamerką;>

        Usuń
      10. Haha :D No czasami by się przydały :D

        Usuń
      11. kretka z yt takie miała,tzn jej mąż;D ciekawe ile taka przyjemność kosztuje..pewnie sporo;(

        Usuń
    3. Jestem bardzo ciekawa kosmetyków tej firmy, ale na razie nie miałam okazji testować... Czekam na opinię ;)

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. no akurat ta firma ma dobre kosmetyki,przynajmniej warte zwrócenia uwagi;)

        Usuń
    4. też czekam na opinię, mój puder się kończy...

      OdpowiedzUsuń
    5. nie znam tych kosmetykow:)
      produkt wyglada ladnie ielegancko:)

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. jest elegancki,a jak ładnie pachnie!;D

        Usuń
    6. Zostałaś nominowana do Liebster Blog, zapraszam po odbiór nominacji :)

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. bardzo mi miło,ale ja nie lubię tego typu zabaw;( nie jestem typowa blogerka i tagi pytaniowe to nie dla mnie;(

        Usuń
    7. Fajny puder.Ja również lubię tę markę jest dobra i nie droga
      http://dorotadz.blogspot.com/

      OdpowiedzUsuń
    8. nie próbowałam żadnych pudrów i podkładów z Manahattan, ale chetnie poznam opinię :)

      OdpowiedzUsuń
    9. Bardzo ciekawy, aczkolwiek ja dość rzadko korzystam z pudrów, co nie znaczy, że ich nie lubię:)

      OdpowiedzUsuń
    10. Miałam ten puder i u mnie się niestety nie sprawdził, strasznie podkreślał pory, zmarszczki i suche skórki ;p

      OdpowiedzUsuń
    11. Jaka mila niespodzianka. Ja z manhattana uwielbiam cienie w kredce. Kupiłam je w Pepco za 5zł, super rozwiązanie gdy musimy szybko się pomalować.

      OdpowiedzUsuń

    Każdy ma fantazje, nie tylko jedną..A ja je przedstawiam w kosmetykach i perfumach. Sprawdź i powiedz mi o swojej...

     

    ARCHIVES

    SEARCH THE BLOG

    About Me

    Moje zdjęcie
    Patrycja vel Gabi. Perfumoholiczka. Dziewczyna z rocznika '92. Blog będzie tak jak i jego właścicielka-pokręcony!;) Lubię dzielić się z innymi tym co mam. Mam pomysł na życie i tego się trzymam, a co będzie dalej?Czas okaże....;>

    Cooperation

    About Me

    zBLOGowani.pl

    KLUB